Intervju: STVARANJE VINSKOG BRENDA U SRBIJI

"Vinarija Aleksandrović proglašena je u tradicionalnom izboru Vino.rs za najbolji vinski brend Srbije u 2017. godini. Bio je to povod da sa njenim vlasnikom Božidarem Aleksandrovićem porazgovaramo o tome kako se u Srbiji stvara vinski brend."

Koliki je značaj brenda u vinskom biznisu u Srbiji?
- Nikada u vinu nisam video novac, već nešto drugo, neki uzvišeniji cilj, a to je da mi vino bude zvezda vodilja razvoja, kako moje porodice, tako i čitavog kraja. Verovatno prateći taj ideal došli smo dotle da su vinarija Aleksandrović i naša vina postali prepoznati kao brend. Ta neka istrajnost u borbi za kvalitet dovela je do toga da se o vinima i vinariji Aleksandrovićpriča kao brendu pod srpskim vinskim nebom.

Šta je najteže u građenju vinskog brenda?
- Da proizvedete kvalitet koji ćete da održavate mnogo godina. U našoj proizvodnji, koja je živa stvar i zavisi od znanja i umeća i opreme, ipak je najvažnija u svemu tome priroda. Ona je ta koja u svakoj godini stavi tačku na „i“. Znači, kvalitet zavisi od godine, a da bi se on ponovio ne možete tek tako da držite prirodu pod kontrolom. Ali možete svake godine da izvučete najbolje iz okolnosti koje su bile. U stvari šta je brend? Brend je i patika koju naučite da kupujete zbog toga što vam daje neku sigurnost i predvodi vas. Isto tako u vinu, u svetskim okvirima postoje vinarije koje su uspele da izgrade brend, a to su one koje su uspele u dužem nizu godina da proizvedu očekivani kvalitet.

CEO INTERVJU: LINK


besplatno se pretplatite
na naš newsletter! Budite u toku sa najnovijim informacijama